خبر فوری
هرمزبان:

خسارت ۱۰ میلیاردی باران و طوفان در سیریک

 احمد جمالدینی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در سیریک اظهار داشت: بر اثر طوفان و بارش شدید باران همراه با تگرگ و طغیان رودخانه‌های گَز، مَرِگ و دهارِن بیش از ۱۰ میلیارد خسارت به منازل مسکونی، تاسیسات برق، بخش کشاورزی،مدارس ، شیلات، و راه‌های روستایی وارده شده است.

وی ادامه داد: بر اثر بارندگی دیشب و بامداد امروز در شهرستان سیریک راه ارتباطی ۱۲ روستا در بخش مرکزی و بمانی با مرکز شهرستان مسدود است و نیروهای مردمی و راهداری شهرستان در تلاش هستند این مسیرها بازگشایی شود.

فرماندار شهرستان سیریک گفت: براثر بارش شدید باران همراه با تگرگ و طوفان و شکسته شدن تیرهای برق ، پارگی شبکه انتقال و سوختن ترانسفورماتورهای برق، برق ۱۳ روستای بخش مرکزی شهرستان سیریک قطع است.

جمالدینی گفت: در پی بی احتیاطی، یک پسر بچه ۸ ساله اهل و ساکن روستای تومان راهی که برای تماشا و نگاه به طغیان رودخانه رفته بود با افتادن در رودخانه گز، جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از فارس، براساس اعلام مرکز باران سنجی در شهرستان سیریک بیش از۶۵ میلی‌متر باران باریده است.

 انتهای پیام/۸۸۰۴۰/

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید