خبر فوری

برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع استکبارستیزی در یزد+تصاویر

محمدمهدی پژاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع استکبار جهانی و آمریکا به همت دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد یزد خبر داد و افزود: به همت دانشجویان بسیجی حوزه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی یزد در راستای افزایش سطح آگاهی و بصیرتی دانشجویان به مدت یک هفته نمایشگاه پوستر و عکس تحت عنوان استکبارستیزی را برقرار است.

 

 وی بابیان اینکه مسجد ملااسماعیل یکی از مراکز برپایی این نمایشگاه بود، تصریح کرد: این نمایشگاه حاوی عکس‌ها و پوسترها و اینفوگرافی‌های مفهومی بود که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم و با ادله و استدلال جنایات و دشمنی‌های استکبار جهانی را برای دانشجویان به تصویر می‌کشد.

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در خصوص این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه شامل بیش از ۳۰ عکس نوشته و اینفوگرافی با محوریت خیانت و دشمنی‌های آمریکا، آمریکا و تروریسم، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و برخی دیگر موضوعات مرتبط با استکبار بود.

 

وی شعار این تصاویر را “همه علیه استکبار ” عنوان کرد و اظهار داشت: به تصویر کشیدن جنایات و بدعهدی‌های آمریکا و متحدان و بصیرت افزایی عموم مردم از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه عکس بود.

 

پژاوند اضافه کرد: لازم به ذکر است که نمایشگاه دیگری امروز در دانشکده پزشکی علی ابن ابیطالب (ع) دایر شده و همچنین به مناسبت ۱۳ آبان تریبون آزاد با موضوع «افول آمریکا؛ توهم یا واقعیت» و همچنین برپایی مسابقه عکس را برای دانشجویان علاقه‌مند طراحی‌شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *