خبر فوری

تصویری کمتر دیده شده از دوران کودکی بازیگر فیلم سینمایی رد خون

تصویری کمتر دیده شده از دوران کودکی بازیگر فیلم سینمایی رد خونبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هر کشوری اخبار و حواشی مربوط به هنرپیشه‌های تئاتر، سینما و تلویزیون، به جهت شهرت و محبوبیتی که از طریق بازیگری در میان مردم کشورشان پیدا می‌کنند، دارای جذابیت خاصی است.

اینکه یک بازیگر در سریال‌ها و فیلم‌های گوناگون، نقش‌های مختلفی با ماهیت‌های متفاوت را می‌پذیرد، این حس کنجکاوی را در برخی از مردم به وجود می‌آورد تا با شخصیت حقیقی و خارج از دنیای هنر وی بیشتر آشنا شوند و این حس کنجکاوی در میان نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به سینما بیشتر احساس می‌شود؛ بنابراین مشاهده تصاویر هنرمندان در محل‌ها و زمان‌های مختلف یا حتی دیدن تصاویر دوران کودکی آنان برای این دسته از افراد جالب است.

در ادامه تصویری کمتر دیده شده از دوران کودکی محسن کیایی بازیگر معروف و سرشناس کشورمان که این روزها بازی‌ خوبش را در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز۲ (رد خون) مورد استقبال مردم واقع شده مشاهده می‌کنید:

تصویری کمتر دیده شده از دوران کودکی بازیگر فیلم سینمایی رد خون

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید