خبر فوری
هرمزبان:

از انار بادرود تا حل مشکلات کارگری در نماز جمعه این هفته شهرستان‌های اصفهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، ائمه جمعه شهرستان‌های استان اصفهان در نماز جمعه این هفته به بیان مشکلات شهرستان‌های محل فعالیت خود پرداختند که اهم این مطالب در ادامه ذکر شده است.

قراردادهای حجمی فعلا از دستور کار سازمان عمران زاینده‌رود خارج شد

حجت الاسلام محمود بنی جمالی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چادگان به مشکلات کارگران سازمان عمران زاینده‌رود اشاره کرد و بیان داشت: در جلسه‌ای که با حضورمسؤولان شهرستان و مدیرعامل زاینده برگزار شد مقرر شد کارگران سازمان عمران زاینده‌رود فعلاً به‌صورت نیروهای حجمی نباشند و همانند سال‌های قبل به کار خود ادامه دهند تا پس از یک سال نسبت به ارزیابی کار کارگران انجام‌شده که حقی از این عزیزان ضایع نشود.

خرید ارزان انار در بادرود، قصه پر غصه کشاورزان

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود اظهار کرد: در این روزها شاهد حضور مسؤولان کشوری و استانی در شهر هستیم که با سخنرانی و بازدید از مزارع توصیه‌های خوبی به کشاورزان و باغداران ارائه دادند که یکی از این توصیه‌ها که نسبتاً جدید و به‌روز بود بحث ایجاد سایه‌بان برای درختان برای جلوگیری از آفتاب‌سوختگی در فصل گرما بود که با استقبال کشاورزان مواجه شد.

امام‌جمعه بادرود گفت: قصه پر غصه باغداران بادرود وجود دلالان بازار انار در این شهر و خرید ارزان این میوه از کشاورزان است که دل همه را به درد می‌آورد، چرا نباید یک سردخانه انار در شهر بادرود ایجاد شود تا با انبار انار در این سردخانه از ضرر هنگفت باغداران جلوگیری شود.

تجلیل از حرکت نمادین جانبازان مبارکه‌ای

حجت الاسلام سید مهدی موسوی، امام جمعه مبارکه با اشاره به حرکات نمادین اجراشده در مراسم ۱۳ آبان مبارکه، اظهار داشت: یک حرکت نمادین پرشکوه در این مراسم انجام شد که تعدادی از جانبازان دفاع مقدس پرچمی را بر دوش گرفته و در وسط میدان به دانش آموزان بسیجی تقدیم آنان کردند.

در انتخابات متحد عمل کنید

حجت‌الاسلام اصغر قائمی، امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: از کسانی که نامزد انتخابات مجلس شدند درخواست می‌کنم متحد و هماهنگ شوند، اگر این اتفاق نیفتد، عده‌ای که شایستگی ندارند به مجلس راه پیدا می‌کنند.

تکیه بر خود، عامل پیشرفت انقلاب است

حجت الاسلام سیف‌الله دهقانی، امام جمعه سمیرم گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه مسیر خود را در انرژی اتمی در پیش گرفته است و آنچه باعث عزت و خروج از مشکلات می‌شود تکیه به خود و نیروهای خودی و رونق تولید ملی است.

نفع دشمن در اختلاف شیعه و سنی است

حجت الاسلام حسن بت شکن، امام جمعه موقت گلپایگان گفت: دشمنان داعش را به وجود آورد تا وحدت شیعه و سنی را برهم زنند، استعمار انگلیس هیچ‌گاه حامی حقوق مردم نبود که نمونه بارز آن نهضت تنباکو بود که پس از آن به دنبال توطئه افکنی برخاست.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید