خبر فوری

بازدید «یاوران آدینه» از باغ آهو + تصاویر

سکینه زارع بیدکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز، گفت: روز جمعه ۱۷ آبان اردوی یک روزه یاوران آدینه متشکل از ۱۰۰ نفر از دختران دانش آموز فعال به همراه اولیاء آنان از سوی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان در باغ آهوی این شهرستان با هدف تشویق و ترغیب آنان به حضور مستمر در نماز جمعه برگزار شد.

معاونت خواهران ستاد برگزاری نماز جمعه مهریز همچنین خاطرنشان کرد: در حاشیه این اردو که با حضور مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه مهریز و اعضای این ستاد همراه بود، دانش آموزان از بخش های مختلف این مجموعه بزرگ پرورش پرنده و آهو بازدید کردند.

لازم به ذکر است؛ این ستاد طی ۳ سال گذشته، برای جذب نوجوانان و جوانان به نماز جمعه از ایده اهدای جایزه و همچنین معرفی دانش آموزان فعال در نماز جمعه به اداره آموزش و پرورش جهت تجلیل بهره برده است.

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید