خبر فوری
هرمزبان:معاون فرماندار ویژه شهرستان میانه از

ریزش کوه در جاده میانه-بستان‌آباد/ تاکنون تلفات جانی از زلزله استان آذربایجان شرقی گزارش نشده است

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از میانه، نیروهای امدادی و ستاد بحران شهرستان در پی زلزله ۵٫۹ ریشتری به روستاهای شهرستان اعزام شدند.

محمد مشایخی در گفت‌و‌گو با تسنیم از ریزش کوه در جاده میانه-بستان‌آباد بر اثر زلزله خبر داد و گفت: اداره راهداری شهرستان ماشین آلات لازم را جهت بازگشایی اعزام کرده و مشکل حاد نیست.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه در روستاهای میانه مشکل داریم افزود: گزارشاتی از روستاها واصل شده که از صحت آنان اطلاعاتی دقیقی نداریم و تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

هنربر مدیرکل بحران استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تیم‌های ارزیاب برای ارزیابی کم و کیف حادثه به منطقه فرستاده شده اند، ابراز داشت: تاکنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.

وی از مردم خواست تا خونسردی خود را حفظ کنند، ادامه داد: مردم مراقب باشند تا در مقابل سازه‌ها نصبی در منازل حضور نداشته باشند.

انتهای پیام /

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید