خبر فوری

جلوگیری از واردات کالا‌های تولید داخل، راهی برای رونق تولید + فیلم

جلوگیری از واردات کالا‌های تولید داخل، راهی برای رونق تولید + فیلمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیداری که با دانش‌ آموزان و دانشجویان به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان (۹۸/۰۸/۱۲) داشتند، درباره راه‌های رونق تولید صحبت کردند. 

ایشان فرمودند: یکی از راه‌های رونق تولید، جلوگیری از واردات کالا‌های تولید داخل است. من سؤال جدّی دارم از مسئولین محترم؛ نگذارید. کسانی هستند که با واردات تنفّس می‌کنند، حیاتشان، ثروت بادآورده‌شان، امکاناتشان بستگی دارد به واردات. لذا نمیگذارند جلوی واردات زائد و بی‌رویه گرفته بشود؛ این‌ها مقدمند یا آن جوان بیکار مقدم است؟ 

 

 

بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: یکی از راه‌های بستن نفوذ آمریکا، منع مذاکره است + فیلم

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید