خبر فوری

برنامه های بسیج فرهنگیان بستک در هفته دفاع مقدس تشریح شد

هرمزبان:مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بستک مهمترین برنامه های کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان در هفته دفاع مقدس را شرکت در یادواره شهدای بسیج ، شرکت در رژه حماسی بسیجیان در 31 شهریور ، دیدار با خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس ، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شدا عنوان کرد.

به گزارش سرویس دریافت خبر پایگاه خبری هرمزبان،سید ابراهیم کوخردی همچنین شرکت در نشست های سیاسی بسیجیان ، برگزاری شب شعر به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری کانون بسیج هنرمندان ، شرکت در اردوهای جهادی و صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در مدارس را از دیگر برنامه های کانون بسیج فرهنگیان بستک در هفته دفاع مقدس عنوان کرد .

وی تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس را فرصت خوبی برای آشنا ساختن دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس توسط فرهنگیان در مدارس عنوان کرد .

مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بستک در ادامه از برگزاری برنامه های متنوع ورزشی فرهنگی و اجتماعی در سطح مدارس خبر داد و گفت : این برنامه ها با همکاری خوب فرهنگیان بسیجی و بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش شهرستان در سطح مدارس اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید