خبر فوری
هرمزبان:

دربی بندری‌ها را نریمان برد/عقده گشایی نیک پخش در سیریک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته چهارم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان با برگزاری ۴ دیدار طی روزهای چهارشنبه تا جمعه به پایان رسید.

در این هفته و در اولین دیدار برگزار شده در روز چهارشنبه دو تیم بندری نریمان و آیندگان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که در یک دیدار نزدیک و پایاپای این تیم نریمان بود که توانست با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و سه امتیاز حساس این دیدار را به حساب خود واریز کند.

در دو دیدار برگزار شده در روز پنج شنبه نیز در احمدی حاجی آباد بیمارستان امام رضا(ع) میهمان کشاورز این شهر بود که جدال دو تیم برنده ای به همراه نداشت تا نتیجه این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در دیگر دیدار برگزار شده در این روز نیک پخش هرمزگان که به سیریک سفر کرده بود نماینده این شهر را در هم کوبید.

ساحل شهرداری سیریک در این دیدار پر گل ۶ بار دروازه خود را مقابل مهاجمان مهمانش باز شده دید و ۳ بار نیز توانست تور دروازه این تیم را به لرزه در آورد تا نیک پخش با دست پر این شهر را ترک کند.

در آخرین دیدار هفته چهارم جمعه ۱۰ آبان ماه یادآور غدیر بندرعباس در خانه از مقاومت میناب پذیرایی کرد که نتوانست امتیازی از این دیدار نصیب خود کند و در نهایت با حساب دو بر یک نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد.

مسابقات فصل ۹۸ لیگ برتر فوتسال استان با حضور ۸ تیم در حال برگزاری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید