خبر فوری
هرمزبان:استاندار خراسان رضوی گفت: معین‌های اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی می‌توانند پروژه‌های نیمه تمام آموزشی استان را تکمیل کنند.

معین‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانند پروژه‌های آموزشی نیمه تمام را تکمیل کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در محل دفتر استاندار برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش یک سری دارایی راکد، اما در عین حال با موقعیت تجاری مناسب در شهرستان‌های بزرگ استان و مشهد دارد که ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد منابع مالی برای ساخت مدرسه است.
او تصریح کرد: این دارایی‌ها توسط آموزش و پرورش استان شناسایی شده و به معاونت عمرانی استانداری ارائه شود تا بر اساس یک فرمول مشخص با همکاری سرمایه گذاران و یا شهرداری ها، نسبت به ساخت مدرسه اقدام شود.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی در حوزه آموزش و پرورش، گفت: معین‌های اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی می‌توانند پروژه‌های نیمه تمام آموزشی استان را تکمیل کنند.
رزم‌حسینی با اشاره به اجرای طرح جهاد اجتماعی نجات در ۸ منطقه حاشیه شهر مشهد، افزود: برنامه ما این است که سرانه‌های مرتبط با زندگی مردم از جمله سرانه آموزشی را در این مناطق به میزان متوسط کشوری برسانیم.
او خواستار توزیع عادلانه اعتبارات در حوزه آموزش و پرورش شد و ادامه داد: به هر میزان که وزارت آموزش و پرورش بودجه برای بازسازی، نوسازی، احداث و تجهیز مدارس به خراسان رضوی اختصاص دهد، به همان میزان از منابع استانی و خیرین تخصیص خواهیم داد.  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید