خبر فوری

طراحی فیلم گونه بازی Death Stranding

طراحی فیلم گونه بازی Death Strandingبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Death Stranding در همان ابتدای معرفی و نمایش تریلرهایش توانست لقب مرموزترین و مبهم‌ترین عنوان رایانه‌ای ساخته شده تاکنون را از آن خود کند چرا که سازنده این بازی که هیدئو کوجیماست تصمیم گرفته بود اطلاعات بسیار کم و مبهم از بازی خود منتشر کرد. هیدئو کوجیما درباره بازی خود تاکنون حرف‌های زیادی زده است که بحث برانگیزترین صحبت او، تشابه بازی Death Stranding به فیلمی سینمایی است؛ هنوز مشخص نیست این تشابه بر چه اساسی توسط کوجیما به وجود آمده است، عده‌ای بر این باورند که بازی با گرافیکی بسیار بالا ساخته شده است و به همین دلیل کویجما آن رابه فیلمی تشابه داده است و عده‌ای دیگر نیز بر این باورند که داستان این بازی شبیه به فیلم‌های سینمایی است.

طراحی فیلم گونه بازی Death Stranding

بعد از بازی Metal Gear Solid  خبری از ساخت عنوانی توسط هیدئو کوجیما که در آن زیربنایی از فیلم‎‌های سینمایی وجود داشته باشد، نبود و هیدئو کوجیما ظاهرا با ساخت بازی Death Stranding تصمیم گرفت عنوانی در سبک بازی Metal Gear Solid  بسازد و دنیای عناوین پایه ریزی شده بر اساس فیلم‌های سینمایی را گسترش دهد. به تازگی جورج میلر که یکی از کارگردانان بسیار مشهور سینمای هالیود است در گفت‌وگو با یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی اعلام کرده است که بازی ساخته شده توسط هیدئو کوجیما بسیار جذاب بوده و کوجیما در نوشتن بازی داستان این بازی سنگ تمام گذاشته است.

بیشتر بخوانید: هالووین به بازی PUBG Mobile Lite می‌آید

این کارگردان به تازگی فیلم Mad Max: Fury Road را ساخته که این فیلم توسط بسیاری از منتقدذان فیلم‌های سینمایی تحسین شد و توانست نظر بسیاری از تماشاگران را نیز جلب کند؛ به نظر می‌رسد کوجیما در ساخت بازی Death Stranding از حداکثر توان خود در بازی سازی استفاده کرده است و همین موضوع سبب شده تا کارگردانان بسیار بزرگی مثل جورج میلر از آن تعریف کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی باید تا زمان عرضه آن صبر کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید