خبر فوری

طرح سامانه سرا در حال بررسی کارشناسانه است/ سامانه سرا چگونگی انتخاب نامزدهای حوزه‌های انتخاباتی از سوی شورای عالی اصلاح‌طلبان را تعقیب می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان طرح جدیدی برای تعیین فهرست نامزدهای انتخاباتی تهیه شده است. این طرح جدید سامانه سرا (سامانه رای سنجی اصلاح‌طلبان) نام دارد. نامزدهای اصلاح‎طلبی که قصد شرکت در انتخابات را دارند، ابتدا باید در این سامانه ثبت‌نام کرده و پروفایلی را با مشخصات، روزمه و سوابق، برنامه‌های انتخاباتی و … تهیه کنند.

«حسن رسولی»، عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص سامانه رسا گفت: این پیشنهاد در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مطرح است اما نهایی نشده است. طبعا مثل هر ساز و کار دیگری نقاط قوت و ضعفی دارد و موافقین و مخالفینی دارد. این طرح در حال بررسی کارشناسانه است و تا عدم حصول به نتیجه نهایی و تصمیم‌گیری نهایی درباره این سامانه، نمی‌توان اظهارنظری کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما با راه‌اندازی این سامانه موافق هستید یا خیر، اظهار کرد: نظر شخصی درباره این سامانه مهم نیست. در شورای اصلاحات تصمیم‌گیری‌ها همواره اجماعی بوده است در این مورد هم باید همه احزاب اصلاح‌طلب و اعضای شورای عالی اصلاح‌طلبان به یک اجماع نظر واحد برسند.

حسن رسولی در پایان افزود: این سامانه مشکلی ندارد و چگونگی انتخاب نامزدهای حوزه‌های انتخاباتی از سوی شورای عالی اصلاح‌طلبان را تعقیب می‌کند اگر به نتیجه برسد از این طرح استفاده خواهیم کرد و اگر به نتیجه نرسد از گزینه‌های موجود، بهره خواهیم برد.

بیشتر بخوانید:

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید