خبر فوری
هرمزبان:

تیم اسلالوم هرمزگان راهی کرمان می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، پس از تمرینات چند ماهه و نهایتا تایم گیری روز جمعه سوم آبانماه، از اعضا و علاقه مندان این رشته مهیج، تیم ۷ نفره استان هرمزگان برای اعزام به مسابقات کشور مشخص شد.

این دوره از مسابقات در روز های پنجشنبه و جمعه  ۱۰ و ۹ آبانماه در کرمان برگزار خواهد شد  که سرپرستی تیم هرمزگان در این رقابت‌ها را رضا توزنده جانی بر عهده دارد. 

نعیمه خدری در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی سی، زهرا سلطانی در کلاس ۱۵۰۰~۲۰۰۰ سی سی، طاها قریشی در کلاس کلاس منفی ۱۵۰۰ سی سی، علی اکبر کاظمی زاده در کلاس  ۱۵۰۰~۲۰۰۰ سی سی و محمد رضا احمد خان کردبچه در کلاس آزاد، اتومبیلرانان این دوره خواهند بود.

همچنین محمد امین سلیمانی به عنوان سرپرست فنی تیم اعزامی را همراهی خواهد کرد.

شهریار ایرجی رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان هرمزگان نیز در کلیه مراحل  مسابقات حضور خواهد داشت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید