خبر فوری

حجت الاسلام فروزان نژاد: اجلاس استانی نماز ۲۰ آبان در بندرعباس برگزار می شود

به گزارش هرمزبان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن فروزان نژاد در نشست شورای اقامه نماز استان هرمزگان افزود: دومين اجلاس استان نماز با محوريت «نقش نماز در كاهش آسيب های اجتماع» در سالن اجتماعات شرکت ملی گاز در بندرعباس برگزار و نتیجه آن به اجلاس کشوری که آذر ماه امسال در استان البرز برگزار می شود ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این اجلاس از مدیران و دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان تجلیل می شود، اظهار کرد: همچنین از دستگاه هایی که در ارزیابی سال 94 برتر شناخته شده اند نیز تجلیل می شود.

به گفته فروزان نژاد؛ فعالان مساجد، مدارس، مراکز علمی و آموزشی و دانشگاه ها که در جهت کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت داشته اند نیز در دومین اجلاس استانی نماز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه با اشاره به نماز ظهر عاشورا، تصریح کرد: این نماز از اهمیت بالایی برخوردار است و از همین رو نیز از هم اینک باید هماهنگی های لازم با هیات های مذهبی برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن صورت گیرد.

مشاور استاندار هرمزگان در امر اقامه نماز خاطرنشان کرد: سال گذشته شهرستان حاجی آباد و جزیره کیش در زمینه هماهنگی برای اقامه نماز ظهر عاشورا موفق عمل کردند.

وی تاکید کرد: هیات های مذهبی باید با وارد شدن به وقت اذان ظهر روز عاشورا، عزاداری ها را قطع و از بلندگوها اذان پخش کنند و همه عزاداران به صفوف به هم پیوسته نماز جماعت وارد شوند.

منبع: خبرگزاری شبستان
پایان پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید