خبر فوری

به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی از مرزهای کشور فراتر رفته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست سرهنگ احمدی ضمن تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: یادی کنیم از سی و شش هزار شهید دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده که هشتم آبان ماه به خاطر ایثارگری آن شهید عزیز به نام روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است.

وی افزود: امروزه به برکت خون شهدا، شاهد فراتر رفتن انقلاب اسلامی از مرزهای کشورمان و صدور انقلاب در اقصی نقاط جهان و رشد و ثمربخشی این شجره طیبه هستیم.

سرهنگ احمدی با اشاره به برنامه های شهرستانی هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: برنامه های این هفته از هفتم آبان آغاز و با راهپیمایی سیزدهم آبان به پایان می رسد.

وی غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مسابقات علمی و کتابخوانی، مسابقات ورزشی دوچرخه سواری، دو میدانی و … را از جمله برنامه های این هفته برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، دیدار با فرماندار شهرستان و علما و برگزاری مسابقات عکاسی به همت حوزه بسیج دانش آموزی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

وی گفت: حسن ختام برنامه های هفته راهپیمایی روز سیزدهم آبان ماه است که با حضور دانش آموزان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

سرهنگ احمدی در پایان از همکاری های مدیریت آموزش و پرورش و مدیران مدارس با حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید