خبر فوری
هرمزبان:رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: انفجار کپسول گاز در خانه روستایی در شهرستان طارم یک کشته و ۲ نفر مصدوم برجای گذاشت.

انفجار مرگبار کپسول گاز در طارم

انفجار مرگبار کپسول گاز در طارمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، اصغر جعفری روحی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه انفجار گاز در جان حادثه آفرید، گفت: بر اثر انفجار کپسول گاز در خانه روستایی در شهرستان طارم یک نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: دراثر انفجار کپسول گاز در روستای بالا کوه طارم یک آقا در دم فوت کرد و ۲ نفر هم به شدت مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان از شهروندان زنجانی خواست نسبت به ایمنی کردن تجهیزات گاز خانگی وبخاری خود اقدام کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید