خبر فوری

فتنه‌هایی خاکستری برای نا امن‌سازی کشور عراق + فیلم

فتنه‌هایی خاکستری برای نا امن‌سازی کشور عراق + فیلمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شواهد موجود حاکی از برنامه‌ریزی دشمنان امنیت عراق، برای بهره برداری از اعتراضات مدنی مردم و ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در عراق است. 

خلق بحران‌های امنیتی مزمن در عراق، هدف چندین ساله غرب محسوب می‌شود.

اگرچه عراق در وضعیت سیاسی خاصی قرار گرفته است اما موفقیت دولت «عادل عبدالمهدی» در برگزاری مراسم عظیم اربعین، نشان دهنده توانمندی مدیریتی و اقتدار امنیتی حکومت عراق است.

با این وجود رسانه‌های غربی و منطقه‌ای با محوریت مرکز اعتدال عربستان، ضمن اعمال فشارهای تبلیغاتی سنگین بر دولت، اجرای طرح‌های رنگی برای ایجاد نا امنی در عراق را دنبال می‌کنند. 

 

 

بیشتر بخوانید: پاسخ کوبنده تحلیلگر عراقی به سخنان تفرقه افکنانه شبکه سعودی + فیلم

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید