خبر فوری

استقلال ۲ بازیکن جدید جذب می‌کند + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال تهران بعداز ناکامی در جذب آریا برزگر و باخت این جنگ نقل و انتقالاتی به رقیب سنتی علاوه بر شکایت و پیگیری این قضیه، مذاکرات خود را با چند استعداد رده جوانان ادامه داد تا طی هفته آینده فردین رابط ملی پوش تیم جوانان و بازیکن جوانان استقلال در کنار سینا سعیدی فر گلر تیم جوانان استقلال با قراردادی ۵ ساله به تیم بزرگ سالان استقلال بپیوندند.

بیشتر بخوانید: شجاعیان: از مصدومیتم بسیار ناراحتم/ امیدوارم جشن قهرمانی بگیریم

مدیران استقلال مقدمات عقد قرارداد با تیم بزرگسالان را برای این ۲ بازیکن ۱۸ ساله فراهم کردند.

رابط و سعیدی فر تا پایان لیگ جوانان تیم جوانان باشگاه استقلال را همراهی خواهند کرد و پس از اتمام لیگ به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه خواهند شد، به احتمال فراوان یکشنبه یا دوشنبه قرارداد این دو بازیکن به ثبت خواهد رسید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید