خبر فوری

«هست و‌ نیست» حسین سهیلی‌زاده در تلویزیون

به‌ گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «هست و نیست» از جمعه سوم آبان راهی خانه‌های آی‌فیلمی‌ها در سراسر کشور خواهد شد.

این سریال یک ملودرام اجتماعی به‌تهیه‌کنندگی محسن شایانفر و نویسندگی نادر وحید است.

این سریال داستانِ قرارگرفتن بر سر دو راهی «انتخاب» که همه انسان‌ها در طول زندگی با آن مواجه می‌شوند. در خلاصه داستان این سریال آمده است: گاهی بود و نبود و هست و نیست آدم‌ها، به وسوسه‌ای گره می‌خورد که به‌سادگی باز نمی‌شود…!

فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه‌نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری، نازنین کریمی، عنایت بخشی، سیامک اطلسی، اکبر رحمتی، مرتضی علی‌آبادی، ایمان صراف، سیاوش خیرابی، غزاله اکرمی، علی مسلمی و آوا دارویت بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» از جمعه سوم آبان، هرشب ساعت ۲۰:۰۰ پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید