خبر فوری

توپوگرافی مناسب روستای «کزج» خلخال برای ساخت فیلم سینمایی

رویا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: انتخاب منطقه کزج خلخال برای ساخت فیلم «کارو» با  موضوع دفاع مقدس به‌خاطر موقعیت خوب توپوگرافی آن منطقه است.

وی افزود: شرایط اقلیمی و توپوگرافی منطقه خلخال در روستای کزج بخش خورش‌رستم خلخال مشابهت زیادی به منطقه کردستان و مناطق حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال تشریح کرد: این فیلم  با همکاری کارگردانان و تهیه ‌کنندگان مطرح صداوسیما، تلویزیون و سینمای دفاع مقدس از روز سه شنبه ۲۳ مهر ماه کلید خورده و تصویربرداری آن آغاز شده است که ۴۰درصد فیلم در شهرستان خلخال ساخته خواهد شد.

وی به حضور تعدادی از بازیگران مطرح کشور در این فیلم اشاره کرد و ادامه داد: حضور بیش از ۴۰۰ هنرور شهرستان خلخال در این فیلم حاکی از توانمندی هنرمندان خلخالی در زمینه تولید فیلم‌ سینمایی، فیلم‌ کوتاه و تله‌فیلم است.

کاظمی بیان کرد: این فیلم با همکاری سازمان رسانه‌ای اوج در استان اردبیل ساخته خواهد شد و تا پایان سا‌ل‌جاری به مرحله تدوین و تولید خواهد رسید.

وی گفت: قسمت‌های بعدی این فیلم در شهرستان سرعین و منطقه کوهستانی آلوارس اردبیل ادامه فیلم‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، طی دو سال گذشته در بخش خورش‌رستم شهرستان خلخال دو فیلم نیمه‌بلند و فیلم سینمایی با محوریت دفاع مقدس و سردار شهید «عمران پستی» ساخته شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید