انتخابات به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان محول شده است/ مشکلات شورای عالی بررشی شده اند

انتخابات به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان محول شده است/ مشکلات شورای عالی بررشی شده اندیدالله طاهر نژاد رئیس ستاد انتخاباتی حزب کار گزاران سازندگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد ورود نهاد های اصلاح طلب به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا کنون شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کار ساماندهی این جریان در انتخابات را انجام داده است.

فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به اظهارات کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار مبنی بر عدم تصمیم گیری درباره ورود شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به انتخابات گفت: درباره ورود و عدم ورود شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به انتخابات رئیس شورای عالی باید اعلام موضع کند، زیرا او سخنگوی این نهاد است.

طاهرنژاد ادامه داد: تا جایی که من اطلاع دارم انتخابات به شورای عالی محول شده است، شاید آقای کمالی تصور کرده که قرار است درباره این موضوع بازنگری شود و من تا کنون به این نتیجه نرسیده ام که بازنگری در شورای هماهنگی انجام شود.

او درباره انتقادات برخی اصلاح طلبان به شورای عالی و لزوم تغییرات در نحوه تصمیم گیری این نهاد برای انتخابات گفت: در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نقد هایی که به این نهاد شده بود مورد بررسی قرار گرفت و آسیب شناسی خوبی در حد مقدورات انجام شد، به طور کلی کا تشکیلاتی همیشه نقص هایی دارد که به مرور زمان باید بر طرف شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید