«بیگانه‌ای با من است» در کرج و سرنوشت نامشخص «محکومین۲» + عکس

– اخبار فرهنگی –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، وقتی آخرین اپیزود مجموعه تلویزیونی "محکومین۲" در جنت‌آباد به پایان رسید؛ بهروز مفید تهیه‌کننده این سریال از پخش در مهرماه خبر داد؛ حالا در اواسط ماه خبر می‌رسد که این سریال تلویزیونی به دلیل روی آنتن رفتن «ترور خاموش» و حضور احتمالی سریالی طنز، زمان دیگری روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

نمایی از سریال «محکومین۲»

بهروز مفید تهیه‌کننده "محکومین۲" به خبرنگار خبرگزاری تسنیم،‌ گفت: بنا بود با شروع ماه محرم سریال ما روی آنتن شبکه یک سیما برود اما پخش سریال "ترور خاموش" این اتفاق را به عقب انداخت. حالا نمی‌‌دانیم شبکه چه کنداکتوری را برای ما درنظر می‌گیرد؛ بعد از "ترور خاموش" تمایل شبکه، پخش یک کار طنز است تا یک فاصله‌گذاری میان یک کار جدی و طنز باشد؛ سریال ما آماده نمایش است و حتی ۱۵ قسمت را تحویل داده‌ایم.

نمایی از سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی

مفید این روزها درگیر پروژه دیگری در شبکه دو سیما است؛ سریال «بیگانه‌ای با من است» عنوان مجموعه‌ای در گونه ملودرام اجتماعی است که در ۲ فصل ۳۰ قسمتی ساخته می‌شود فیلمنامه این سریال تلویزیونی را فروغ فروهیده به نگارش درآورده و علاوه بر شبنم قلی‌خانی که نقش اول این سریال را ایفا می‌کند، پژمان بازغی، نگار عابدی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، مهران رجبی، پوراندخت مهیمن و پرویز پورحسینی حضور دارند.

تهیه‌کننده «بیگانه‌ای با من است» به خبرنگار تسنیم، گفت: بازیگران جدید هم به سریال اضافه خواهند شد که هنوز قراردادشان قطعی نشده است و نام‌شان به زودی اعلام می‌شود. پیش‌بینی‌مان این است فصل اول این سریال را در قالب ۳۰ قسمت به پخش امسال شبکه دو برسانیم.

*داستان «بیگانه‌ای با من است» از این قرار است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابه‌جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببین آن می‌شود.

مفید با اشاره به اینکه فیلمبرداری «بیگانه‌ای با من است» در کرج ادامه دارد، توضیح داد: ۳ ماه از تولید این سریال می‌گذرد و گروه در کرج تصویربرداری انجام می‌دهند؛ دو سوم بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در ادامه به شروع کاری در سینمای کودک اشاره کرد و افزود: جنس من کارهای اجتماعی و خانوادگی در تلویزیون است و در سینما هم همیشه نگاهی به کارهای سینمای کودک داشتم. دو فیلم سینمایی «دزد و پری»1 و ۲ را هم برای سینمای کودک کار کرده‌ام؛ اگر هم حمایت شود باز هم این کار را ادامه خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه خیلی راحت فضای مؤفق سینمای کودک را از دست دادیم، تأکید کرد: متأسفانه علی‌رغم اینکه هر سال در آستانه جشنواره کودک مطرح می‌شود از سینمای کودک حمایت شود هنوز در مرحله صحبت و شعار قرار دارد. در اکران خیلی مشکل داریم و سینماگران بزرگ و کارگردانان خوب ترجیح دادند به دلیل بی‌مهری‌هایی که دیدند وارد فضای بزرگسال شوند.

میزگرد تسنیم| سهم کودک در تلویزیون چقدر است؟/ اکثر سیاستگذاران فرهنگی ما سیاسی‌اند!+فیلم

مفید در خصوص فضای نمایشی نوجوانانه تلویزیون و سینما گفت: در بخش نوجوان حرفی برای گفتن نداریم؛ سینمای نوجوان ما به اقتضائاتی نیازمند است که متأسفانه بودجه‌های ما پاسخگوی این قسمت نیست؛ تهیه‌کنندگان ما هم وقتی می‌بینند از سینمای کودک و نوجوان حمایت نمی‌شود و سرمایه‌هایشان برگشت ندارد به سمت بزرگسال می‌روند و علی‌رغم حرف‌های زیادی که می‌شنویم تا الان اقدام موثری را در این سینما و ژانر شاهد نبودیم.  

بهروز مفید تهیه‌کننده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از تسنیم، پیش از این غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به خبرنگار تسنیم گفته بود که سریال «زیر همکف»، «دردانه‌های خلیج فارس»، «آسمان هوای باران دارد» در حال سپری کردن مراحل پایانی هستند و زمان پخش آن‌ها مشخص شده است. سریال «87 متر» دیگر مجموعه تلویزیونی شبکه یک که بعد از وقفه‌های فراوان این روزها جلوی دوربین رفته و این‌بار کیانوش عیاری کارگردان این سریال می‌کوشد کار را به اتمام برساند.

با این تفاسیر که بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «محکومین۲» و «بیگانه‌ای با من است» اشاره کرد احتمالاً سریال بعد از «ترور خاموش» شبکه یک سیما یک کار طنز خواهد بود؛ در میان این سریال‌های در صف پخش شبکه یک، «زیر همکف» فضای طنز دارد اما رضا جودی تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم ابراز بی‌اطلاعی کرد و نمی‌دانست قرار است سریال بعد از «ترور خاموش»، «زیر همکف» باشد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم کنداکتور شبکه یک نام کدام سریال را به عنوان کار بعد از «ترور خاموش» اعلام خواهد کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید