خبر فوری

تدابیر مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برای بحران آبشار یاسوج+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، آبشار یاسوج این روزها حال و روز خوبی ندارد و باید گفت نفس آبشار به شماره افتاده و اینقدر رسانه‌ها به وضعیت نامطلوب این مکان پرداختند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیران خود از این آبشار بازدید کرد.

نستهن مقدم شهردار یاسوج در بازدید حسین کلانتری از آبشار در  جمع خبرنگاران گفت: در گذشته ساخت و سازهایی در آبشار یاسوج صورت گرفته که متناسب با فضای آبشار نبوده است.

شهردار یاسوج عنوان کرد: برای ساماندهی وضعیت آبشار یاسوج طرح جامع این آبشار تدوین شده و و استاندار تاکید کرد به محض آماده شدن طرح تصویب شود که امیدواریم با تصویب و اجرایی شدن طرح بتوانیم خدمات خوبی به مسافران و گردشگران ارائه کنیم‌.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح جامع آبشار یاسوج، خدمات اسکان که در گذشته بوده ارائه نمی‌شود و مسافران در پارک‌های اسکان و محل‌هایی که در نظر گرفته شده اسکان می‌یابند.

 

 

اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت آبشار گفت: کمتر مکان در سطح استان و کشور مانند آبشار یاسوج دارای ظرفیت و مزیت است اما از آنها به خوبی استفاده نشده است.

حسین کلانتری با اعلام حمایت از طرح جامع آبشار یاسوج گفت: شهرداری یاسوج اقدامات در آبشار یاسوج را آغاز کند و ما از آنها حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح جامع آبشار، این مکان به محلی برای معرفی استان و درآمد شهرداری تبدیل می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید