خبر فوری

اطلاعیه قطعی آب در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، روابط شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با انتشار اطلاعیه ای از قطعی آب در بندرعباس خبر داد.

در این اطلاعیه چنین آمده است: «به اطلاع شهروندان محترم شهر بندرعباس می رساند به علت طولانی شدن مدت زمان تعمیرات خط دو انتقال آب از میناب به بندرعباس توسط شرکت آب منطقه ای هرمزگان و کاهش میزان آب ورودی به تصفیه خانه آب بندرعباس به نصف آب مورد نیاز شهر, فردا دوشنبه ۲۲ مهرماه در بسیاری از مناطق این شهر افت فشار آب و در برخی مناطق نیز قطعی آب خواهیم داشت.

براساس اعلام شرکت آب منطقه ای، اتمام تعمیرات خط انتقال مذکور تا پایان امشب مورخ یکشنبه ۲۱ مهرماه خواهد بود که پس از آبگیری خط، فردا دوشنبه ۲۲ مهرماه، آب با نوسان وارد شبکه آب شهر بندرعباس می شود و وضعیت کلی آب شهر بندرعباس طی ۴۸ ساعت آینده به پایداری کامل می‌رسد.

ضمن تلاش این مجموعه برای رفع هرچه سریع‌تر قطعی و یا افت فشار آب در شهر بندرعباس، از صبوری و همراهی شما شهروندان گرامی صمیمانه سپاسگزاریم.»

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید