خبر فوری

‌هیئت نظارت بر انتخابات گیلان رویکرد انقلابی دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایکنا از گیلان،‌ ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز،‌ 21 مهرماه در دیدار با هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان،‌ گفت: نقش، اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام مردم‌سالار دینی برکسی پوشیده نیست؛ از این رو انتخابات اسفندماه، بزرگترین رویداد سیاسی و اجتماعی سال ۹۸ می‌باشدکه لازم است همه با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب کوشش کنیم تا فرایند اجرا و نظارت در انتخابات براساس قانون باشد.

وی با بیان اینکه آحاد مردم در پیدایش انقلاب و عرصه‌های پس از آن نقش داشتند، اظهار کرد: هدف ما مشارکت حداکثری به عنوان پشتوانه انقلاب در انتخابات است لذا برای تحقق این مهم سلامت انتخابات، هیئت نظارت و ناظران می‌توانند موثر باشند.

استاندار گیلان اظهار امیدواری کرد تا با بسترسازی مناسب و امیدافزایی، انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان نیز، یادآور شد: توطئه‌های اخیر دشمنان همراه با تحریم‌های ناجوانمردانه به منظور ایجاد یاس و ناامیدی، اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه نظارت و اجرا دو بال مهم برای فراهم کردن زمینه مناسب حضور حداکثری مردم برای انتخاب داوطلب و نماینده اصلح است، گفت: هیئت‌های نظارت بر انتخابات در کنار هیئت‌های اجرایی زمینه برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم می‌کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس گیلان با تاکید بر لزوم عدم مغفول ماندن دو اصل سلامت انتخابات و حضور حداکثری مردم، خاطرنشان کرد:‌ 12 هزار ناظر در انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت دارند که آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

حجت‌الاسلام اشجری اضافه کرد: ‌هیئت نظارت بر انتخابات استان به دور از جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی و با رویکرد انقلابی براساس قوانین مندرج در انتخابات، زمینه حضور واجدان شرایط را فراهم و از حضور افراد ناصالح جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید