خبر فوری

جزئیات نشست اعضای فراکسیون دیپلماسی مجلس با مسئولان صدا‌و‌سیما اعلام شد

– اخبار استانها –

اکبر ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به ایرادات و انتقاداتی که به صدا و سیما وارد شده است، اظهار داشت: اعضای فراکسیون دیپلماسی مجلس شورای اسلامی جلسه ای را با عوامل و مسئولان صدا و سیما برگزار کردند و با بازدید از رسانه‌های فرامرزی در جریان صدا و سیمای فرامرزی این سازمان قرار گرفتند.

وی افزود: بیش از ۱۵ شبکه تلویزیونی و ۳۸ شبکه رادیویی شبانه روز فعالیت می‌کنند که طبق مقایسه‌ای که انجام شد، پول و اعتبار در نظر گرفته شده برای آنها کمتر از اعتباری است که برای مثال رسانه‌های عربی در منطقه هزینه می‌کنند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق گزارش‌های ارائه شده کارهای بسیار خوب و فاخری را صدا و سیما داشته است، تصریح کرد: حتی سریال‌ها و برنامه‌هایی که از شبکه‌های فرامرزی پخش می‌شود بهتر از سریال‌های پخش شده داخلی است و مقرر شد کمک بیشتری از طریق نمایندگان مجلس در بودجه سال ۹۸ برای صدا و سیما در نظر گرفته شود.

واکنش کیهان به حواشی اخیر درباره صدا و سیما| این‌که جراحی نیست، سلاخی است!با نامه شبکه مستند هم نگذاشتند وارد مرکز دوبلاژ صدا و سیما شوم/ نگذاریم تاریخ دوبله نابود شودمعاون رسانه ملی: ورود استان‌ها به رادیو پیام/ تقویت "هویت ایرانی" یکی از وظایف اصلی صدا و سیماست

وی افزود: همچنین ایرادات و انتقادات نمایندگان با عوامل صدا و سیما در میان گذاشته شد که مسئولان صدا و سیما به فراخور فعالیتشان به آنها رسیدگی کرده و پذیرای انتقادات و پیشنهادات مردم و نمایندگان خواهند بود و مقرر شد که هماهنگی بیشتری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت گیرد تا خروجی صدا و سیما بیشتر و بهتر شود.

ترکی در خصوص شفافیت مالی و نفوذ شرکت‌های تبلیغاتی به صدا و سیما گفت: نبود بودجه کافی سبب شده که به درآمدهای ناشی از تبلیغات روی آورند که البته قرار است آن را کنترل کنند.

وی یادآور شد: صدا و سیما یک رسانه ملی است که کارهای بزرگی انجام دادند که البته ممکن است این گستردگی و با وجود زیرمجموعه‌های بسیار اشکالاتی در آن ایجاد و ایرادات و اتفاقاتی پیش آید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید