خبر فوری

ستاره پرسپولیسی رکورد دیگر ستاره این تیم را تکرار کرد+ عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کریم انصاری‌فرد در بازگشت به پست اصلی‌اش در تیم ملی ایران بازهم تبدیل به مهاجمی گلزن شده است. بازیکن شماره ۱۰ ایران که زمانی امید اول تیم ملی برای گلزنی بود در تغییر برنامه‌های تاکتیکی کی‌روش آرام آرام تغییر پست داد. او از نوک خط حمله به خط میانی منتقل شده بود و یا در روشی که کی‌روش به یک مهاجم و دو وینگر نیاز داشت پشت اعتقاد کی‌روش به سردار می‌ماند اما او در روشی که ویلموتس برای تیم ملی انتخاب کرده دوباره در پست اصلی‌اش، همانجایی که آقای گل فوتبال ایران و به عنوان یک ستاره مطرح شد، بازی می‌کند. او در حالی که فصل خوبی را با السیلیه آغاز کرده بود در اولین بازی تیم ملی در انتخابی جام جهانی یک گل به هنک کنگ زد و پنج‌شنبه گذشته در دومین بازی این گروه ۴ گل زد، بیشتر از سردار آزمون و مهدی طارمی که این روز‌ها در اوج آمادگی به سر می‌برند.

IMG_20180622_184901_317

کریم که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را نیز دارد، البته بخشی از بازگشت به اوجش در تیم ملی را مدیون تغییر تفکر و سبک بازی این تیم است. ویلموتس او را به نوک خط حمله برده تا انصاری‌فرد تبدیل به گلزن تیم ملی شود. او امروز با زدن ۴ گل برابر کامبوج خودش را به جمع بازیکنان نامدار و بزرگی رساند که توانسته بودند با لباس تیم ایران دروازه یک رقیب را در بازی رسمی با ۴ گل یا بیشتر باز کنند.

او در بازی برابر کامبوج فرصت‌هایی را هم از دست داد اما زدن ۴ گل باعث شد که تنها بازیکن در جمع بازیکنان تیم ملی باشد که در یک مسابقه پوکر کرده است. قبل از او نیز بازیکنانی چون علی دایی، کریم باقری، علی اصغر مدیرروستا، ناصر محمدخانی و بهتاش فریبا توانسته بودند در تیم ملی برابر حریفان ۴ گل یا بیشتر بزنند.

علی دایی در بازی مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ برابر تیم سری‌لانکا ۵ گل زد و در همین چارچوب ۴ گل به نپال زد. او در بازی‌ با کره‌جنوبی در جام ملت‌های ۱۹۹۶ هم ۴گل به ثمر رساند و برابر گوآم در انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ هم همین تعداد گل زد. کاپیتان پرسابقه تیم ملی و برترین گلزن ملی جهان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ هم برابر لائوس ۴ گل زد تا از این لحاظ صاحب یک رکورد شود.

کریم باقری با ۷ گل برابر مالدیو در انتخابی جام جهانی ۱۹۹۸ و ۶ گل در بازی برابر گوآم در انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ موفق شده برای تیم ملی ایران از مرز چهار گل زده هم عبور کند.

به هر حال ستاره پرسپولیس رکورد ستاره دیگری از این تیم را که مربوط کریم باقری و علی دایی بود را تکرار کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید