گِرد حرم دویده‌ام، صفا و مروه دیده‌ام ؛ هیچ کجا برای من کربُبلا نمی‌شود + فیلم

گِرد حرم دویده‌ام، صفا و مروه دیده‌ام ؛ هیچ کجا برای من کربُبلا نمی‌شود + فیلمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تو مپندار کربلا شهری است در ميان شهرها و نامی است در ميان نام‌ها؛  نه، كربلا حرم حق است و هيچ‌كس را جز ياران امام حسين(ع) راهی به سوی حقيقت نيست. كربلا، ما را نيز در خيل كربلاييان بپذير؛ ما می‌آييم تا بر خاک تو بوسه زنيم و آنگاه روانه‌ ديار قدس شويم.

آن شراب طهور که شنیده‌ای بهشتیان را می‌خورانند، میکده‌اش کربلا است و خراباتیانش این مستانند که این‌چنین بی‌سر و دست و پا افتاده‌اند. آن شراب طهور را که شنیده‌ای تنها تشنگان راز را می‌نوشانند، ساقی‌اش حسین(ع) است؛ حسین(ع) از دست یار می‌نوشد و ما از دست حسین(ع). (نوشته‌هایی از شهید آوینی)

بیشتر بخوانید: #رهروان_حججی/ دانشگاه کربلا باز است و شاگرد می‌پذیرد؛ از هر جا که باشد، هر که باشد

در ادامه و به مناسبت در پیش بودن اربعین حسینی(ع) و همچنین امشب که شب زیارتی حضرت سیدالشهداء(ع) است، ویدئوی زیبایی با عنوان ” گِرد حرم دویده‌ام، صفا و مروه دیده‌ام ؛ هیچ کجا برای من کربُبلا نمی‌شود” را مشاهده می‌کنید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید