خبر فوری

از انهدام باند جعل معاینه فنی خودروهای سنگین تا دستگیری سارقان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله کشف موادمخدر، دستگیری سارقان، تولد نوزاد در آمبولانس، تخریب کوره سنتی ذغال، انهدام باند جعل نتایج آزمون خودروهای سنگین، نجات جان مرد ۸۳ ساله و… بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

باند جعل نتایج آزمون خودروهای سنگین در چهارمحال و بختیاری منهدم شد

یزدان حق پرست گفت: در پی وصول اخباری مبنی بر اینکه افرادی در یکی از مراکز معاینه فنی شهرکرد برای خودروهای سنگین معاینه فنی جعلی صادر می‌کنند، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از هماهنگی قضایی و بازجویی از مدیر مرکز معاینه فنی مورد نظر و استعلام از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و بررسی سوابق موجود، تعداد ۳۷ مورد جعل نتایج آزمون معاینه فنی خودروهای سنگین شناسایی و تعداد ۵  نفر در این رابطه شناسایی شدند.

وی ادامه داد: متهمان با هماهنگی مقام قضایی احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند که با توجه به اسناد و مدارک موجود، به انجام تخلف انتسابی اعتراف کردند.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در لردگان

سیروس میرزایی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای، مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان بیان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس به ۱۱ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان لردگان اعتراف کرد.

دستگیری سارقان کارگاه نجاری و کشف اموال مسروقه در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرکرد

یزدان حق‌پرست گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت از کارگاه نجاری در شهرکرد، بلافاصله دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران پلیس آگاهی استان با انجام یکسری اقدامات علمی و تخصصی پلیسی توانستند هویت اصلی ۲ نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، در کمتر از ۲۴ ساعت در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: متهمان در رویارویی با شواهد موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت اقرار کردند و با اعترافات آنان ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف و پس از شناسایی، با تنظیم صورتجلسه به صاحبش عودت شد.

دستگیری ۸ خرده فروش موادمخدر در شهرستان بن

۸ خرده فروش مواد مخدر در عملیات پلیس “بن” دستگیر و بیش از ۶۸۱ گرم تریاک کشف شد.

در این خبر آمده است: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ در سطح شهرستان بن با قوت ادامه خواهد داشت و نیروی انتظامی با این گونه افراد قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 آقای ۸۳ ساله به زندگی بازگشت

محمد حیدری گفت: کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ گندمان آقای ۸۳ ساله را از مرگ حتمی نجات دادند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: بلافاصله پس از دریافت پیام یک‌دستگاه آمبولانس به همراه کارشناسان فوریت‌های پزشکی به درمانگاه اعزام شد و پس از ادامه عملیات احیا به کمک پرسنل درمانگاه موفق می‌شوند بیمار را از مرگ نجات دهند.

شروع زندگی در آمبولانس اورژانس دوپلان

محسن ابراهیمی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر درد زایمان  مادر ۳۳ ساله یک‌دستگاه آمبولانس از پایگاه دوپلان به محل اعزام شد.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه درد زایمان مادر شروع شده بود، سریعا به آمبولانس منتقل شد و پس از طی مسیر مراحل درد مادر تشدید شده و در آمبولانس به کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس نوزاد دختر خود را بدنیا می‌آورد .

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان فوریت‌های پزشکی بعد از انجام اقدامات درمانی از قبیل سرم، اکسیژن تراپی، کنترل خونریزی، مدیریت راه هوایی و اقدامات حمایتی برای مادر و  نوزاد انجام گرفت و سپس مادر و نوزاد در سلامتی کامل به مرکز درمانی امام جواد ناغان منتقل شدند.

تخریب کوره‌های سنتی غیرمجاز در لردگان

با تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لردگان کوره‌های غیرمجاز ذغال در پشتکوه میلاس و روستای چاهکاه سادات تخریب شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید