خبر فوری
هرمزبان:نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهور آمریکا به اقدام ترامپ در سوریه واکنش نشان داد.

وارن: ترامپ به کُرد‌های سوریه خیانت کرد

وارن: ترامپ به کُرد‌های سوریه خیانت کردبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، الیزابت وارن، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به خیانت ترامپ به کُرد‌های سوریه واکنش نشان داد.

بر این اساس، وارن در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ترامپ به شکل بی ملاحظه به شریک‌های کُرد ما خیانت و راه را برای ترکیه به منظور حمله به سوریه هموار کرد. این اقدام ترامپ باعث از سرگیری فعالیت گروه تروریستی داعش و افزایش بحران انسانی می‌شود.

در ادامه این پیام آمده است: این درست است که باید نیروهایمان را به کشور بازگردانیم، اما این کار باید طوری انجام شود که امنیتمان حفظ شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید