خبر فوری

هواداران استقلال و پرسپولیس مراقب جدول اشتباه دربی باشند+ عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ همواره آمار بازی‌های پرسپولیس و استقلال، تعداد بردهای هرکدام از تیم‌ها و سایر آمار بازی‌های این دو تیم سوژه‌ای برای کری‌خوانی هواداران این دو تیم بود.

اما در سال گذشته این آمار تحت تاثیر عدم حضور استقلال در بازی سوپرجام ۹۷ قرار گرفت و در حالیکه فدراسیون فوتبال بازی را به نفع پرسپولیس اعلام کرد استقلال نسبت به رای صادره شکایت کرد و در انتظار جواب شکایت خود ماند.

پس از تابستان سال ۹۷ و شکایت استقلال بازی سوپرجام از لیست بازی های شهرآورد پایتخت خارج شد تا عدد دربی پایتخت در این سال ها جای بحث داشته باشد. در نهایت رای دادگاه عالی ورزش صادر شد و برد پرسپولیس در این دیدار تایید شد. با اعلام این رای دربی مهر ۹۸، دربی ۹۱ شد و در آمارهای رسمی این دیدار یک برد به تعداد بردهای پرسپولیس اضافه شد.

برخی رسانه ها جدولی را به عنوان جدول مرجع ارائه داده اند در حالی که تعداد بازی های دو تیم عدد ۸۴ می شود که به معنای در نظر گرفته نشدن بازی های تدرکاتی است که در این حالت تیم پرسپولیس با ۲۴ برد در مقابل ۲۳ برد از حریف سبقت می گیرد.

اما جدول صحیح مربوط به تصویر زیر است که دیدارهای رسمی و دوستانه را به صورت تفکیک شده نشان می دهد، این جدول که به لحاظ رسمیت تکمیل ترین آنها به شمار می رود:

hwgd

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید