خبر فوری

کلینتون خطاب به ترامپ: مرا وسوسه نکن، کار خودت را بکن

کلینتون خطاب به ترامپ: مرا وسوسه نکن، کار خودت را بکنبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هیلاری کلینتون، رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا در پاسخ به اظهارات رئیس‌جمهور این کشور که از وی دعوت کرده تا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شرکت کند در پیامی توئیتری نوشت: «مرا وسوسه نکن، کار خودت را بکن.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ضمن به چالش کشیدن هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نامزد شکست خورده دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۱۶ از او خواسته به رقابت‌های ۲۰۲۰ آمریکا بپیوندد به شرط آنکه درباره ماجرای رسوایی ایمیل هایش توضیح دهد.

او با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: «من فکر می‌کنم هیلاری کلینتون خبیث باید وارد رقابت‌های انتخاباتی شود تا آن را امتحان کند و از الیزابت وارنر بگیرد. فقط به یک شرط. اینکه تمام جنایات و تخلفات خود را توضیح دهد از جمله اینکه چرا و چگونه ۳۳ هزار ایمیل را پس از دریافت احضاریه حذف کرده است!»

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا رقیب اصلی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ بود. او با وجود کسب اکثریت آراء عمومی، در مقابل ترامپ شکست خورد.

در پی افشای جزئیاتی از درخواست دونالد ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از ترامپ انتقاد کردند.

محتوای گفت‌وگوی ترامپ و ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین که بوسیله افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش شد، رسوایی بزرگی برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به همراه داشته و او را در معرض استیضاح قرار داده است.

او طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس‌جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند.

در نتیجه نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، هفته پیش آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را بر سر درخواست کمک از یک دولت خارجی اعلام کرد.

کاخ سفید مدعی شده توطئه چینی از سوی گروه‌های بانفوذ و چهره‌های تاثیرگذار با هدف برکنار کردن رئیس‌جمهور طراحی شده، اما نمایندگان حزب جمهوری‌خواه یا سکوت کرده اند و یا در دفاع از رفتار و عملکرد ترامپ با اکراه وارد شده اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید