خبر فوری

صادرات ۴۵۰۰ تنی محصولات شیلاتی از مازندران به خارج کشور

ولی‌اله محمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از صادرات ۴ هزار و ۵۰۰ تنی محصولات شیلاتی از مازندران به خارج کشور خبر داد و با بیان اینکه این میزان صادرات در ۶ ماهه نخست امسال انجام شد، اظهار کرد: ارزش اقتصادی این میزان صادرات ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار است.

مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به اینکه محصولات شیلاتی به کشورهای آلمان، انگلیس، امارات متحده عربی، عراق، افغانستان، آذربایجان و ترکمنستان صادر شده است، افزود: محصولات صادراتی شیلاتی را شامل ۶۹۵ کیلوگرم خاویار پرورشی با ارزآوری ۴۰۰ هزار دلاری، ۴۸ تن گوشت ماهیان خاویاری پرورشی با ارزش ۱۷۴ هزار دلاری اشاره کرد و افزود: ۳ هزار و ۵۸۰ تن ماهی پرورشی تازه با ارزش ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار، ۸۰۰ تن خوراک آبزیان به ارزش اقتصادی ۲۰۰ هزار دلار و ۵ تن کنسرو ماهی به ارزش ۱۴ هزار دلار صادرات انجام شده است.

مدیرکل شیلات مازندران تولید محصولات شیلاتی با کیفیت و صادرات محور را یکی از سیاست‌های شیلات مازندران عنوان کرد و گفت: با صادرات محصولات شیلاتی به خارج کشور ارزآوری خوبی برای فعالین شیلاتی به دست می‌آید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید