خبر فوری

مستندی درباره «چرنوبیل» برنده مسابقه جوانان اوراسیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از تی‌وی‌آر، مستند «روستای دودیچی» اثر کسنیا لبدییوا برنده مسابقه فیلم‌های مستند کوتاه اجتماعی با نام «اوراسیا ـ مستند ۴ دقیقه‌ای» شد.

یرنار توکتاگانوف از قزاقستان به خاطر فیلم «خانه مادری» در جایگاه دوم قرار گرفت. این مستند درباره میزان شانس یک کودک برای ماندن با مهمترین شخص در روی زمین ـ به زعم او ـ با وجود مخالفت دیگران است.

آنتون گریدنف از روسیه به خاطر مستند «زندگی در ۹۰ سالگی» برنده جایزه نقره‌ای شد. این مستند درباره اینکه مثبت‌گرایی و عشق به زندگی در هر سن و سالی است.

ایوان  ژیمایف از روسیه هم با «فراتر از زمان» (در مورد شانس دوباره برای معتادان به مواد مخدر) شایسته دریافت نشان برنز شد.

در این مسابقه بیش از ۱۵۰ فیلم از کشورهای بلاروس، ارمنستان، آذربایجان، استونی، روسیه، ایالات متحده، قزاقستان و … حضور داشتند که ۲۸ مستند به بخش مسابقه راه یافتند.

 


جوانترین شرکت کننده این رویداد با ۱۶ سال سن

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید