خبر فوری
هرمزبان:گروه فرهنگی- مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: مسابقه عکس «ما پیروزیم» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی استان البرز در این ناحیه با رویکرد حماسی و مقاومت فراخوان شد.

مسابقه عکس «ما پیروزیم» در البرز برگزار می‌شود

مسابقه عکس «ما پیروزیم» در البرز برگزار می‌شود

ابراهیم فلاح‌نژاد، مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج در گفت و گو با ایکنا از البرز از برگزاری مسابقه عکس «ما پیروزیم» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی استان البرز خبرداد و گفت: این مسابقه فرهنگی با هدف انتقال پیام‌های مناسبتی و ملی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به زبان هنرعکاسی برای مخاطبان خانواده آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و فراخوان شده است.
وی تصریح کرد: این مسابقه استانی با محوریت مناسبت‌های ملی و مذهبی، اقتدار نیروهای مسلح، رونق تولید، گام دوم انقلاب، حجاب، معنویت، ولایت‌مداری، شهیدان جانبازان، پیشکسوتان بسیج و مردم، سازندگی و خدمات‌رسانی، دفاعی امنیتی و استکبارستیزی برگزار می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه علاقمندان تا دهم آذرماه ۹۸ فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در دو بخش مبتدی و حرفه‌ای برای فرماندهی بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ارسال کنند.
وی با تاکید براینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند در بخش‌های معرفی شده چهار اثر ارسال کند، گفت: ذکر نام و نام‌خانوادگی، نام شهرستان، رده فعالیت، حوزه پایگاه و همچنین محل عکسبرداری و موضوع آن به همراه عکس‌های ارسالی الزامی است.
این مسئول عنوان کرد: پس از ارزیابی آثار توسط داوران مجرب، از شرکت‌کنندگان برتر در برنامه حماسه ۹دی که به نام روز بصیرت نامگذاری شده تجلیل می‌شود.
انتهای پیام

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید