خبر فوری

دعوت مردانه عضو شورای شهر مشهد به دوچرخه سواری+ عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد، روز گذشته با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این هم از دوشنبه‌های با دوچرخه امروز! هوای این روزهای مشهد، به قدری آلوده شده که بدون ماسک قادر به تحملش نیستم.  من به سهم خودم،  خودرو را کنار گذاشته و از دوچرخه استفاده می‌کنم. از شما عزیزان هم دعوت می‌کنم که در کاهش آلودگی هوای شهرمان سهیم باشیم.»

این  عکس که مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر مشهد گرفته شده در حالی نشر پیدا کرده که تصویر هیچ زنی در میان دعوت کنندگان به چشم نمی‌خورد و مراسم دوچرخه‌سواری کاملا مردانه بوده است!

گفتنی است برخی دیگر از پست های دوچرخه سواری این نماینده در صفحه شخصی اش با حضور مردان منتشر شده است.

index

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید