خبر فوری

بازیگر «مینو» به سریال «بیگانه‌ای با من است» پیوست+ تصاویر جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید به ۴۰ درصد رسیده است و گروه تولید این روزها در کرج و خانه‌ یکی از شخصیت‌های اصلی داستان مشغول تصویربرداری هستند. 

این روزها بازیگران جدید از جمله مهدیه نساج به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است. 

همچنین تدوین نیز به صورت همزمان توسط احسان جعفری در حال انجام است و بیمارستان عمل یکی از لوکیشن‌های این سریال بوده است. 

پرویز پورحسینی، پوراندخت مهیمن، شبنم قلی خانی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، پژمان بازغی، مهران رجبی، لی لی فرهادپور از بازیگرانی هستند که در این لوکیشن به ایفای نقش می‌پردازند. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از فارس، داستان این سریال ۳۰ قسمتی به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

از بازیگران این سریال می‌توان به شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، سپیده خداوردی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه اشاره کرد.

بهروز مفید تهیه‌کنندگی سریال‌های «هشت و نیم دقیقه»، «محکومین»، «کوبار» و احمد امینی سریال‌های «ماه و پلنگ»، «داوران»، «بی‌گناهان»، «اولین شب آرامش»، «باران عشق»، «تصویر یک رویا» و … را کارگردانی کرده است.

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید