خبر فوری

فضایی که دیگر با آب شرب سبز نمی شود

هرمزبان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری بندرعباس گفت: با توجه به روند خشکسالی طی چند سال اخیر در استان و کاهش منابع تولید، امکان اختصاص آب شرب شهری به فضای سبز وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حسین خادمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمبود آب شرب در بندرعباس سبب شده تا اقداماتی جهت جدا نمودن تامین آب فضای سبز شهری به عمل آید.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی سازمان پارک‌ها و فضای سبز تامین آب فضای سبز پارک‌ها، بلوارها، میادین و کمربند سبز شهرهاست و در وضعیت فعلی با توجه به کمبود آب در بندرعباس ضروری است شبکه آب فضای سبز از شبکه لوله‌کشی آب شرب شهر کاملا قطع شود.

خادمی با بیان این‌که با ادامه روند خشکسالی طی چند سال اخیر در استان و کاهش منابع تولید امکان اختصاص آب شرب شهری به فضای سبز وجود ندارد، گفت: امروز هرگونه توسعه فضای سبز با استفاده از آب لوله‌کشی، بحران آب شرب در شهر بندرعباس را در پی دارد.

مدیرعامل شرکت آبفا عنوان کرد: برای این‌که در تابستان سال جاری بدون جیره‌بندی، آب شرب شهر بندرعباس تامین شود باید انشعابات آب فضای سبز را قطع و انتظار می‌رود شهرداری بندرعباس از طریق منابع آبی دیگر از جمله حفر چاه یا احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب محلی، آب مورد نیاز فضای سبز خود را تامین کند.

خادمی در پایان گفت: به دلیل بحران آب و نبود آب در بندرعباس امکان تامین آب فضای سبز از شبکه لوله‌کشی وجود ندارد./ایسنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید