خبر فوری

دانش آموزان مینابی عاطفه ها را تقسیم کردند

به گزارش هرمزبان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان میناب، همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها در مدارس شهرستان میناب و بصورت نمادین در دبستان شهید سمیه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب،معاون پرورشی آموزش وپرورش ،مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)و دیگر مسئولان و فرهنگیان برگزار شد.

ابوذر مهدی نخعی فرماندار ویژه شهرستان میناب در آیین جشن عاطفه ها که در دبستان شهید سمیه برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: جشن عاطفه ها، جشن دینی و ملی کشور است که با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند درمهرماه هرسال برگزار می شود.
وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها حس انسان دوستی دانش آموزان را تقویت می کند، افزود: از اهداف دیگر برگزاری جشن عاطفه ها تربیت عاطفی، ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی دانش آموزان است که بتوانند به صورت عملی، کمک به هم نوع خود را آموزش ببینند.
نخعی ادامه داد: برگزاری چنین جشن هایی دانش آموزان را به کار خیر و خیرخواهی تشویق کرده و عاطفه ها را پرورش می دهد ودر خودسازی انسان ها نقش مهمی دارد.

امیرمهدی حسینی معاون پرورشی آموزش وپرورش میناب نیزبه ترویج فرهنگ نوعدوستی و انفاق اشاره کرد و گفت:هدف از برگزاری جشن عاطفه ها ترویج فرهنگ انفاق،صدقه و احسان و نهادینه کردن این موضوع در بین نوجوانان و نونهالان است.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی در مداس بر پا می شود. اظهار کرد: جشن عاطفه ها با همکاری اداره آموزش و پرورش و کمیته امداد فرصت شایسته ای را برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در مدارس این شهرستان فراهم می کند و کمک دانش اموزان به همدیگر در مدارس باعث ترویج فرهنگ نوعدوستی در جامعه می شود.

محمودجاودان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب هم در این مراسم با اشاره به روایاتی در باب دستگیری از نیازمندان، گفت: یکی از اصلی ترین وظایف ما دستگیری از نیازمندان و کمک رسانی به افراد محروم جامعه است.

وی افزود: دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند چشم امید به یاری ما دوخته اند و ما باید در آغاز سال تحصیلی جدید، مهر و عطوفت خود را با آنها تقسیم و آنها را نیز خوشحال کنیم.

اجرای سرود و اهدای کمک های دانش آموزان به هم سن و سالان بی بضاعت خود از دیگر بخش های این مراسم بود.

تصاویر این مراسم متعاقباً ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید