آموزش و پرورش هرمزگان ۶۵۰ نفر را جذب می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مرتضی رئیسی حسنلنگی با بیان اینکه آموزش و پرورش هرمزگان به دنبال جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی است، اظهار کرد: طبق بخشنامه استخدامی و اعلام وزارت آموزش و پرورش، هرمزگان ۶۵۰ نفر از بین داوطلبان مرد و زن، در رشته های مختلف اعلام شده در سایت سازمان سنجش کشور و از طریق آزمون استخدامی جذب خواهد کرد.

وی افزود: آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان برای ورود به آموزش و پرورش تا روز جمعه ۱۲ مهرماه ۹۸ می باشد که بعد از پذیرفته شدن نهائی به صورت پیمانی به استخدام آموزش و پرورش هرمزگان درمی آیند.

رئیسی حسنلنگی با بیان اینکه افراد پذیرفته شده در آزمون قبل از ورود به مدارس، ملزم به گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان می باشند، ابراز داشت: تفاوت جذب این ۶۵۰ نفر با افراد جذب شده به صورت حق التدریس، معلمان نهضت سوادآموزی، سربازمعلم، مربیان پیش دبستانی در نوع استخدام آنهاست بگونه ای که این داوطلبان به صورت پیمانی مشغول به کار می شوند در صورتی که گروه های قبل به صورت پاره وقت جذب شده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزگار استثنائی، آموزگار ابتدائی، دبیر ادبیات فارسی، دبیر تربیت بدنی، دبیر ریاضی، دبیر زبان انگلیسی، دبیر شیمی، دبیر عربی، دبیر علوم اجتماعی، دبیر علوم تجربی و علوم زیستی و بهداشتی، دبیر فیزیک، دبیر تاریخ و جغرافیا، دبیر حرفه و فن، دبیر معارف اسلامی، مراقب سلامت، مربی امور تربیتی، مشاور، هنرآموز الکتروتکنیک، ساختمان، صنایع چوب، طراحی و دوخت، کامپیوتر، کودک یاری، گرافیک، ماشین های کشاورزی، مکانیک خودرو، ناوبری، نقشه کشی عمومی، الکترونیک، تأسیسات، صنایع دستی و صنایع فلزی از جمله رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش هرمزگان است.

این مسئول به جذب یک هزارو ۳۱۹ نفر در تابستان ۹۸ اشاره کرد و افزود:از تیرماه سال جاری تمام افرادی که ازسال ۹۱ به قبل سرباز معلم بوده، تدریس در نضهت سوادآموزی داشتند، مربیان پیش دبستانی و حق التدریس هایی که حقوق بگیر دولت بوده و سابقه بیمه تأمین اجتماعی را داشتند، جذب آموزش و پرورش شدند.

رئیسی حسنلنگی خاطر نشان کرد: تمام افراد علاقه مند به شغل شریف معلمی که دارای مدرک لیسانس و بالاتر هستند هرچه سریعتر با ورود به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و ثبت نام را به روز پایانی واگذار نکنند زیرا طبق اعلام سازمان سنجش کشور، برای جامانده ها از ثبت نام به هر دلیلی، امکان تمدید وجود نخواهد داشت.

منبع: اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید