خبر فوری

افتتاح 12 کیلومتر از باند دوم جاده میناب تا دوراهی

هرمزبان:12 کیلومتر از باند دوم جاده میناب تا دوراهی با حضور معاون توسعه روستای و رئیس مرکز مناطق محرم کشور و معاون راه روستایی وزارت راه وشهرسازی ، استاندار هرمزگان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا پاکدامن در هفتیمن روز از هفته دولت در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان میناب گفت: این پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال در هفته دولت شهرستان میناب افتتاح شد.

 وی اذعان کرد: این پروژه که به طول 12 کیلومتر که از اردیبهشت سال 92 آغاز و مدت ها متوقف شده بود از مرداد 93 مجددا آغاز وهمزمان با هفتمین روز هفته دولت با اعتبار170 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب اظهار کرد :این پروژه سبب کاهش تصادفات و حوادث ناگوار در این محور خواهد شد.

 وی افزود : قسمت پایانی این پروژه نیز در دست احداث است و ان شا الله در آینده به بهره برداری می رسد.

 شایان ذکر است :در این روز با حضور معاون توسعه روستای و رئیس مرکز مناطق محرم کشور و معاون راه روستایی وزارت راه وشهرسازی ، استاندار هرمزگان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ جاده ورودی شهر تیرور شهرستان میناب به زمین زده شد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید