خبر فوری

کونگ فو کاران رودان رتبه اول مسابقات کونگ فو هرمزگان شدند

هرمزبان:دومين دوره مسابقات بين سبكی كونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان گراميداشت جام شهيد بركت جوذری آتش نشان فداكار با قهرمانی تیم ورزشی رودان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،در پایان دومین دوره رقابتهای قهرمانی کونگ فو در استان هرمزگان كه ۱۱۹ نفر ورزشكار از تیمهای جنگاوران كونگ فو، فول كونگ فو، فری كونگ فو، كونگ فو كمپو، جیت كاندو، كونگ فو توآدو و تیم نیو كونگ فو حضور داشتند، تیم هیئت کونگ فو رودان با ۱۲۹ امتیاز مقام اول، جنگاوران کونگ فو بندرعباس با ۹۷ امتیاز دوم و تیم کونگ فو کمپو بندرعباس با ۵۶ امتیاز به مقام سوم دست یافت شدند.
نریمان بهمنی مسئول سبك جنگاوران كونگ فو در ابتدای این مسابقات طی سخنانی با تقدیر از سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ابراز خرسندی از استقبال ورزشكاران، رسیدن به قهرمانی را منوط به رعایت اخلاق پهلوانی و روحیه جوانمردی دانست و خاطرنشان کرد: شهید بركت جوذری به همه ما درس ایثار و از خودگذشتگی آموخت و همه و ورزشكاران باید همواره در راه خدمت به هموطنان خود از هیچ كوششی فروگذار نكنند.
مسئول سبك جنگاوران كونگ فو با تاكید بر حضور مستمر مسئولان ورزش استان در مسابقات گوناگون در راستای تقویت هر چه بهتر زیربنای ورزش كونگ فو تصریح كرد: پرداختن به ورزش همواره مورد تاكید مقام معظم رهبری بوده و باید مسئولان اداره كل ورزش و جوانان در سال همدلی و همزبانی اهمیت ویژه ای به بحث ورزش بدهند و از هر جهت مدافع ترویج فرهنگ ورزشكاری در جامعه باشند.
در پایان این رقابتها با تقدیم لوح سپاس به خانواده شهید بركت جوذری از سوی مسئول سبك جنگاوران كونگ فو استان هرمزگان، ‌از مقام شامخ آن شهید بزرگوار قدردانی شد.
همچنین جمعی از پرسنل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس به همراه خانواده شهید بركت جوذری در جمع ورزشكاران بر حفظ روحیه قهرمانی و پهلوانی تاكید كردند و خواستار فداكاری، خود باوری و از خود گذشتگی ورزشكاران در راستای دفاع از كیان و ارزشهای اسلامی شدند.     
در این سری مسابقات در وزن منفی ۲۳ كیلوگرم رده نونهالان رضا تاج الدینی از تیم حكمت قطب آباد اول شد، محمد امین پورمندیان از تیم فول كونگ فو خمیر به مقام دوم دست یافت و امیر صالحی از تیم هیئت رودان به مقام سومی رسید.
در وزن منفی ۲۶ كیلوگرم نونهالان سجاد قنبر نژاد از جنگاوران كونگ فو اول شد، رضا سلیمی و سجاد سیمراخ نیز از تیم حكمت قطب آباد به ترتیب دوم و سوم شدند.
در وزن منفی ۲۹ كیلوگرم نونهالان محمد امین صالحی، حسن ظهرابی و علی زمانی سالارپور هر سه از تیم هیات رودان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن منفی ۳۲ كیلوگرم نونهالان محمد رضا نجفی از تیم هیات رودان اول شد، روح الله نظری از تیم حكمت قطب آباد به مقام دومی رسید و پژمان یوسفی از تیم جنگاوران كونگ فو عنوان سوم را از آن خود كرد.
در وزن منفی ۳۶ كیلوگرم نونهالان امیر حسین رامشگر از تیم هیات رودان، صادق میر حسین از تیم حكمت قطب آباد و محمد امین غلامی از تیم پاس نیروی انتظامی به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به دست آوردند.
در وزن منفی ۴۰ كیلوگرم نونهالان رضا خوجك و متین روحی هر دو از تیم حكمت قطب آباد عناوین اول و دوم را به دست آوردند و میلاد پیل افكن از تیم جنگاوران كونگ فو به مقام سومی رسید.
در وزن منفی ۴۱ كیلوگرم رده نوجوانان پوریا امینی نیا كونگ فو كمپو اول شد، عباس زمانی از هیات كونگ فو رودان دوم و عامر نورالدینی از فول كونگ فو خمیر به مقام سومی دست یافت.
در وزن منفی ۴۸ كیلوگرم نوجوانان محمد رضا دلاوری از فری كونگ فو مقام نخست را كسب كرد، ‌فرشاد فرخ پور از پاس نیروی انتظامی به مقام دوم رسید و مهرداد زارعی از فری كونگ فو عنوان سومی را بدست آورد.
در وزن منفی ۶۰ كیلوگرم نوجوانان امیر رضا میر حسینی و مهدی ابراهیمی از كونگ فو كمپو به ترتیب اول و دوم شدند و محمد رضا سلیمی از تیم پاس نیروی انتظامی به مقام سومی دست یافت.
در وزن منفی ۷۴ كیلوگرم نوجوانان عماد آزادی از فری كونگ فو، مهدی روحی از كونگ فو كمپو و ارمیا ایل زاده از جنگاوران كونگ فو به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن منفی ۴۸ كیلوگرم جوانان هادی زمانی، آصف زمانی و امید جعفرزاده هر سه از هیات كونگ فو رودان عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.
در وزن منفی ۵۶ كیلوگرم جوانان مراد قنبری از كونگ فو توآدو اول شد، سعید زارع خو از هیات كونگ فو رودان به مقام دومی رسید و الیاس صادقی از جنگاوران كونگ فو مقام سوم را كسب كرد.
در وزن منفی ۶۵ كیلوگرم جوانان ایمان رنجبر، محمد نارویی و مهدی جعفری هر سه از جنگاوران كونگ فو اول تا سوم شدند.
در وزن مثبت ۸۵ كیلوگرم جوانان علی زارعی از پاس نیروی انتظامی اول شد و محمد مهدی امامدادی از فول كونگ فو خمیر عنوان دومی را كسب كرد.
همچنین در وزن منفی ۵۰ كیلوگرم رده بزرگسالان محمد رسول زمانی از هیات كونگ فو رودان اول شد، سروش باوقار از جنگاوران كونگ فو به مقام دوم رسید و مراد موسی زاده از كونگ فو توآدو سوم شد.
در وزن منفی ۵۶ كیلوگرم بزرگسالان سجاد ظهرابی ازهیات كونگ فو رودان به مقام اول دست یافت، سیف الله برهمت و امین حسین ملك شاهی هر دو از فول كونگ فو خمیر به ترتیب دوم و سوم شدند.
در وزن منفی ۶۰ كیلوگرم بزرگسالان جابر ناصری و محمد محمودیان از جنگاوران كونگ فو اول و دوم شدند و اسماعیل درودگری از هیات كونگ فو رودان به مقام سوم رسید.
در وزن منفی ۶۵ كیلوگرم بزرگسالان علی اركاك از هیات كونگ فو رودان اول شد، ‌جواد رحیمی از فول كونگ فو خمیر دوم و محمد حسین صفری زاده از جنگاوران كونگ فو عنوان سومی را از آن خود كردند.
در وزن منفی ۷۰ كیلوگرم بزرگسالان الیاس ذاكری از جنگاوران كونگ فو اول شد و عین الله صالحی و رحمان زارع خو هر دو از هیات كونگ فو رودان به ترتیب دوم و سوم شدند.
در وزن منفی ۷۵ كیلوگرم بزرگسالان فردوس شكوری از جنگاوران كونگ فو، محمد محبی از جت كاندو و مجید صالحی از فری كونگ فو عناوین اول تا سوم را از آن خود كردند.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید