خبر فوری
کسب رتبه اول و دوم دانش آموز منطقه شهاب در پنجمین دوره جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی

کسب رتبه اول و دوم دانش آموز منطقه شهاب در پنجمین دوره جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سیدمسلم دریانورد در این باره گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی در راستای سیاست های کلی آموزش و پرورش، توجه به جایگاه دانش آموزان به عنوان کارآفرین، پرورش و شکوفایی استعدادهای نوجوانان و توسعه و تعمیق روحیه پژوهش در آنان برگزار می شود.

به گفته دریانورد توسعه و تعالی فرهنگ مطالعه و پژوهش، کاربردی کردن علوم، ارزش بخشیدن به دستاوردهای علمی و فنی جوانان، رشد و شناسایی استعدادهای نوآوران جوان و نوجوان و آماده سازی نسل جوان برای ورود به میدان رقابت های علمی و فنی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می آید.

رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب قشم اظهار داشت: امسال با برنامه ریزی و برگزاری دوره های کار آفرینی در مدارس متوسطه اول انگیزه مضاعف در دانش آموزان منطقه برای شرکت در جشنواره نوجوان خوارزمی ایجاد شده است.

رئیس آموزش و پرورش منطقه شهاب افزود:  کسب رتبه اول دانش آموزان فرح آزادی و فاطمه پور دولابی در رشته پژوهش و کسب رتبه دوم کشوری در رشته بازارچه توسط دانش آموزان دیانا اسلامی و سمانه خاوند در پنجمین  دوره جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی نشان از وجود استعداد های ناب در این منطقه است که می توان با برنامه ریزی آنها را هدایت کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب ضمن قدردانی از تلاش این دانش آموزان کسب رتبه نخست و کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی را به جامعه فرهنگیان استان و به ویژه همکاران پرتلاش منطقه شهاب تبریک گفت و افزود: این موفقیت جز با تلاش و پشتکارخود دانش آموز و حمایت های دلسوزانه اولیاء و مربیان وی به دست نمی آمد.

بنابراین گزارش، پنجمین دوره جشنواره ملی نوجوان خوارزمی از پنجشنبه سی اردیبهشت لغایت دوم  مردادماه در اصفهان برگزارشد ./ روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید