خبر فوری

ناهید سلیمانی: درخشش 9 هرمزگانی در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

هرمزبان:مدیرکل کانون فکری و پرورشی هرمزگان گفت: اسامی 9 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در جمع برگزیدگان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،ناهید سلیمانی ظهر امروز طی نشستی اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت اسامی برگزیدگان کشوری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.


وی ضمن تبریک به برگزیدگان این جشنواره گفت: کارگروه کودک و نوجوان در سیزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا (ع) با 8 فعالیت «قصه‌گویی، نشریه‌نگاری کاغذی، معرفی شخصیت، معرفی کتاب (کتاب سازی)، شعرخوانی و مشاعره، خوشنویسی، نقاشی و داستان کوتاه» رضوی مشارکت کردند.


این مسئول افزود: جشنواره‌ رضوی همه ساله با هدف کمک به شکوفایی استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان بر اساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی و با رویکرد تعمیق باورهای دینی برگزار می‌شود.


سلیمانی احمدی جشنواره رضوی را فرصت مغتنمی برای آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان و مأنوس کردن آنها با امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد.


نعیم اسدی کارشناس مسوول فرهنگی، ادبی و هنری و رابط رضوی کانون هرمزگان در این زمینه گفت: شرکت در فعالیت‌های رضوی همانند دیگر برنامه‌های کانون پرورشی اختیاری است.


وی افزود: از بین اعضای شرکت‌کننده در این جشنواره، 600 اثر به دبیرخانه استانی ارسال شد که 140 اثر به دبیرخانه تهران ارسال و پس از داوری تعداد 9 اثر در جمع  برگزیدگان بین‌المللی قرار گرفتند.


رابط رضوی استان هرمزگان افزود: دبیرخانه جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا (ع) از اعضای برگزیده و سه مربی استان هرمزگان تقدیر کرد.


گفتنی است، بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره در بخش نقاشی اثر راضیه علیزاده به مربیگری سمیه اسلامی با موضوع زیارت توانست رتبه چهارم را کسب کند.


در بخش نشریه‌نگاری، نشریه کبوترانه کاری از مائده ذاکری زیارتی، فائزه نام‌آور زنگنه و الهه حمزه‌ای به راهنمایی فاطمه غفاری سروستانی رتبه ششم کشوری در بخش نوجوان را کسب کرد.


 در بخش کتاب سازی جشنواره کتاب «گل آرزوها» کار گروهی ایلیا مشفقی، امیر سیاوش آرمان و امیر کیارش آرمان به مربیگری فاطمه غفاری سروستانی و کتاب «اردو» اثر پوریا برموز با هدایت مریم قنبری به ترتیب رتبه‌های ششم و هفتم جشنواره را کسب کردند.


در بخش مشاعره و شعر خوانی اسماء بلوچ‌نژاد عضو نوجوان کانون به عنوان برگزیده این جشنواره معرفی شد.


لازم بذکر است، طی آیینی فردا در آستانه میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام در مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزیدگان کشوری و استانی سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) تقدیر شود.

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید