خبر فوری

اطلاع رسانی پروژه مهر باید مبتنی بر تنویر افکار عمومی از برنامه های آموزش و پرورش باشد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، نعمت روز پیکر در جلسه قطبی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش غرب هرمزگان افزود: یکی از مهمترین رویکردهای آموزش و پرورش همگرایی و تعامل بیشتر با هدف هم افزایی در جهت اجرای مطلوب برنامه ها با جامعه هدف است که مهمترین آن را اولیا و مربیان و دانش آموزان تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش هرمزگان در راستای برنامه ی ملی پروژه مهر به منظور تقویت نظام اطلاع رسانی در قالب کمیته توجیه و تبلیغ اهتمام ویژه ای را بر انعکاس فعالیت های این پروژه داشته است که مهمترین وجه آن تبیین اهداف و راهبردهای ملی نظام تعلیم و تربیت در افکار عمومی است.

مسوول کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: قطعا هر چه ارتباط آموزش و پرورش با جامعه و تبادل اطلاعات و نظر با شهروندان بیشتر باشد می تواند از طریق بازخورد برنامه ها در جهت رفع نواقص و اشکالات آن بکوشد تا شاهد اجرای مطلوب برنامه ها و اثرگذاری بیشتر آن باشیم.

به گفته روزپیکر کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر آموزش و پرورش هرمزگان با این رویکرد برگزاری جلسات قطبی ویژه روابط عمومی های آموزش و پرورش سراسر استان را در دستور کار قرار داد که در سه بخش حوزه مرکزی و شرق و غرب هرمزگان برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این جلسات علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات و ارائه طریق در جهت اجرای بهتر برنامه ها، کارگاه آموزشی با محور اطلاع رسانی پروژه مهر نیز برگزار شد تا ادارات آموزش و پرورش با آمادگی بیشتر به استقبال سال تحصیلی جدید بروند.

مسوول کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر آموزش و پرورش هرمزگان در پایان گفت: آموزش و پرورش هرمزگان تعامل و همگرایی با افکار عمومی را به عنوان یک نقطه قوت در اجرای برنامه ها می داند و از هر ابزاری برای توسعه ارتباطات جمعی استفاده می کند. /روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید