خبر فوری

سید پرویز محبی: بهره برداری از 11 پروژه شیلات هرمزگان به مناسبت هفته دولت

هرمزبان:مدیرکل شیلات هرمزگان از افتتاح ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴۱ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت توسط شیلات هرمزگان خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سید پرویز محبی در جمع خبرنگاران با اشاره به سال همدلی و همزبانی و همراهی ملت و توفیقات دولت اظهار داشت: سال جاری سرمایه‌گذاری، تولید و پروژه‌های عمرانی مجموعه شیلات از رشد و پیشرفت چشمگیری برخوردار است.


وی در ادامه بیان داشت: از مهمترین پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت امسال میتوان به افتتاح پروژه  مجتمع پرورش میگوی سیریک با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال و همچنین افتتاح ساختمان ادره کل شیلات هرمزگان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال اشاره داشت.


محبی توسعه و ساماندهی بندر جواد الائمه (ع)  را با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون  ریال، تکمیل و بهسازی مرکز بازسازی ذخایر آبزیان کلاهی با اعتباری بالغ بر  6 میلیارد و 600 میلیون ریال و احداث و استقرار  زیستگاه مصنوعی  آبزیان در محدوده دریایی شهرستان قشم  را با اعتباری بالغ بر 8میلیارد و 300 میلیون ریال  به عنوان دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت نام برد.


مدیرکل شیلات هرمزگان تکثیر ماهیان دریایی جزیره قشم با ظرفیت 10 میلیون قطعه بچه ماهی در سال، پرورش میگو سیریک با ظرفیت تولید 630 تن در سال، پرورش ماهیان دریایی در قفس بندرلنگه با ظرفیت 200 تن در سال و پرورش میگو یکدار جاسک با ظرفیت هزار و 600 تن در از  طرح های مهم سرمایه‌گذاری شده توسط بخش خصوصی و قابل افتتاح و بهره برداری در هفته دولت امسال خواند.


وی در پایان تاکید کرد: میزان سرمایه‌گذاری شده در  طرح‌های بخش خصوصی قابل افتتاح در هفته دولت بالغ بر 26 میلیارد و 700 میلیون ریال است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید