دیدار فعالان رسانه ای با فرماندار ابوموسی

نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان ابوموسی با فرماندار / تجلیل از اهالی رسانه شهرستان


به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، در این نشست که به منظور تجلیل از اهالی رسانه شهرستان و با همت ناحیه مقاومت بسیج و فرمانداری شهرستان برگزار شد، فعالان رسانه ای و تعدادی از مسئولین شهرستان حضور داشتند.

رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار و اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه را گرامی می داریم.

وی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس اهالی قلم و رسانه همچون شهید آوینی توانستند مجاهدت ها و خاطرات تصویری آن دوران را به مردم نشان داده و برای نسل های بعد به یادگار بگذارند.

فرماندار شهرستان ابوموسی خاطرنشان ساخت: از ابتدای حضورم در شهرستان تاکنون همواره بر باز بودن فضای رسانه ای و نقادی تأکید داشته ام.

این مقام مسئول افزود: با همراهی و مشارکت خبرنگاران سطح شهرستان و همچنین دعوت از خبرنگاران صداوسیما توانستیم جزیره ابوموسی را بیشتر و بهتر به مردم کشورمان معرفی کنیم و از این بابت از اهالی رسانه تشکر می کنم.

در ادامه، پوربابایی بر ضرورت راه اندازی کیوسک مطبوعاتی و قرار دادن نشریات و هفته نامه ها در دسترس شهروندان تأکید کرد.

وی با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی افزود: رسانه ها واقعیت ها را به مردم بگویند و همچنین مطالبات و خواسته های مردم را منعکس کنند.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار خبرنگاران و مسئولین حاضر در جلسه به بیان نکته نظرات خویش پرداختند.

همچنین در پایان، با اهدای لوح یادبود از خبرنگار پایگاه خبری هرمزبان و دیگر فعالان رسانه ای شهرستان تجلیل شد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید