خبر فوری

حجت الاسلام بارانی: انتخاب بخشدار از اختیارات دولت محترم است

هرمزبان:امام جمعه بخش توکهور و هشت بندی گفت حمایت های امام جمعه حمایت از شخص نیست بلکه حمایت از روش فعالیت و خدمت به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام محمد بارانی خطیب جمعه بخش توکهور و هشت بندی با اشاره به برخی سخنان که می گویند امام جمعه حامی شخص خاصی است افزود: «این سخنان تهمت هستند و من این تهمت ها را به خدا می سپارم». وی ادامه داد: حمایت های ما از آقای سلمانی بخشدار سابق به خاطر فعالیت های شبانه روزی ایشان و حضور مداوم در منطقه و پیگیری مشکلات مردم بود که ما از این روش خدمت حمایت کرده ایم و می کنیم.

حجت السلام بارانی با اشاره به موضوع تغییر بخشدار بیان نمود: «انتخاب بخشدار از اختیارات دولت محترم است و ما نیز بنا نداریم در اختیارات قانونی نهادها دخالت داشته باشیم و تاکنون نیز هیچ موردی از دخالت نابجای امام جمعه در کار مسئولین و نهادها را نمی توان یافت.»

لازم به ذکر است که بخش توکهور و هشت بندی از بخش های شهرستان میناب و در شرق هرمزگان واقع است که مردم ولایی این منطقه همواره حضور کم نظیری را در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی و ملی و مذهبی از خود نشان داده اند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید