خبر فوری

ابراهیم خادمی زاده:برگزاری بیش از 100 برنامه در هفته دفاع مقدس در بندرلنگه

به گزارش هرمزبان، ابراهیم خادمی‌زاده عصر امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران شهرستان بندرلنگه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگه داشتن یاد شهداء اظهار داشت: بنا به فرموده معظم له، فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این دین و وظیفه سنگین بر دوش ماست.

وی افزود: ما هرچه داریم به برکت ایثار و از خودگذشتگی شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و این فرصت را باید جهت ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و از خود گذشتگی برای جامعه بویژه نسل جوان امروز مغتنم بشماریم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بندرلنگه حقانیت را دلیل ماندگاری و جاودانگی فرهنگ دفاع مقدس دانست و پاسداشت هفته دفاع مقدس را وظیفه ذاتی مسئولین و خدمتگذاران نظام اسلامی دانست.

خادمی‌زاده با اشاره به برگزاری بیش از 100برنامه در هفته دفاع مقدس اضافه کرد: از برنامه‌های این هفته می‌توان به رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان، عطر افشانی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام (ره) و شهداء والا مقام، دیدار با خانواده شهدا در طول هفته، برگزاری چند یادواره شهدا در مناطق مختلف شهرستان، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس جهت بازدید عموم مردم باحضور یگان‌های نظامی و انتظامی سطح شهرستان، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی با حضور سخنرانان کشوری و استانی، برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی درطول هفته، سخنرانی در مدارس با حضور رزمندگان و فرماندهان نیروهای مسلح، فضا سازی فرهنگی در سطح شهرستان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ویزیت رایگان، برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق دژگان اشاره کرد.

وی در پایان یادآور شد: از این تعداد برنامه‌هابه مناسبت هفته دفاع مقدس 15 ویژه برنامه شهرستانی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید