خبر فوری

بازسازی واقعه غدیر در روستای اسلام آباد رودان

به گزارش هرمزبان، واقعه اتفاق افتاده در غدیر خم شامگاه دوشنبه با حضور امام جمعه رودان، فرماندار و مسوولان شهرستان و استقبال بی‌نظیر مردم در محل روستای اسلام آباد بخش بیکاه شهرستان رودان بازسازی و برگزار شد.

در اجرای این نمایش بیش از 200 نفر زن و مرد از بخش بیکاه با هنرمندی بسیار خوب در نقش‌های متفاوت برنامه‌ای بسیار مناسب و همانند مسائل اتفاق افتاده در روز غدیر را برای عموم مردم به نمایش گذاشتند.

امام جمعه شهرستان رودان در پایان این برنامه ضمن تشکر از دست‌اندرکاران اجرایی این مراسم گفت: برنامه‌ بسیار آموزنده‌ای امروز اجرا شد و خداوند را شاکر هستم که در شهرستانی خدمت می‌کنم که مردمانش صددرصد شیعه هستند و واقعه غدیر را درک کرده‌اند و به نسل خود انتقال می‌دهند.

سیدمهدی تاج‌زاد افزود: سپاه ناحیه رودان در دومین سال متوالی است که برنامه بازسازی واقعه غدیر را در شهرستان اجرا می‌کند و در سال گذشته با استقبال بسیار زیاد مردم برای تماشا مواجه شد و خوشبختانه با زحمات بسیار زیاد برادران ما در سپاه ناحیه رودان برای اجرای این برنامه در امروز هم استقبال خوبی به‌عمل آمده است.

به گزارش فارس، این مراسم با پشتیبانی کامل سپاه ناحیه رودان و با اجرای حوزه مقاومت امام حسین(ع) بیکاه برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید